Setti sisältää jäykemmät jouset (vielä jäykemmät kuin HD-jouset), yläpään jousilautaset ja alapään jousilautaset/kierreholkit, joilla jousen esijännitystä voidaan säätää portaattomasti. Iso esijännityksen säätöalue (n. 50 mm) mahdollistaa samojen jousien käytön hupiajossa ja työkäytössä.
Painavat etutyölaitteet, kuten lumilingot, niittyleikkurit, v-aurat ja kauhat kaipaavat usein jämäkämpää jousitusta. Myös metsäperävaunua vedettäessä jousitus joutuu koville ja alkuperäiset jouset eivät välttämättä kanna kovinkaan isoa kuormaa.
Sopii:
- Can-Am Outlander G3L HD5/HD7 TAAKSE (iskarin putken halkaisija n. 39 mm)
- Alkuperäisiin jousiin verrattuna nämä ovat n. 88 % jäykemmät
- Jousen kantokuorma (eli kun jousi on asennettu iskunvaimentimeen niin millä voimalla iskunvaimenninta pitää painaa, jotta se alkaa joustamaan)
- alkuperäinen jousi, esijännitys pienimmillään, kantokuorma n. 80 kg
- alkuperäinen jousi, esijännitys isoimmillaan, kantokuorma n. 115 kg
- Latvo-setti, esijännitys 20 mm, kantokuorma n. 90 kg
- Latvo-setti, esijännitys 47 mm, kantokuorma n. 212 kg
Huom. Jousen kantokuorman perusteella ei voi tehdä suoria johtopäätöksiä esim. millaista työlaitetta mönkijän keula kantaa, koska siihen vaikuttaa merkittävästi jousitusgeometria yms.

Säädettävä etujousipari, Honda TRX 420/500/520 (myös IRS-mallit)
Nurmikon ilmaaja, Iron Baltic
Varoventtiili, Can-Am Traxter HD7/HD8/HD9/HD10 (2019-)
Nostosylinterin kiinnike, Polaris Ranger 570 (2022-)
Nostosylinterin kellunta, Yamaha Kodiak 700 (2020-)
Takajousi HD, Polaris Sportsman 570 X2
Hydrauliliittimet taakse, Polaris Sportsman 570 (2016-)
Mönkijän hydrauliikka, Polaris Sportsman 570 (2016-2020)
Clutch kit / Variator upgrade (STAGE 3 TRAIL) CFMOTO CFORCE 1000
Säädettävä etujousipari, Can-Am Outlander G2 570/650/1000
Sammalharava, Iron Baltic
Nostosylinterin alakorvake, Rammy
Iskunvaimentimen lukko (1 pari), Iron Baltic
Mönkijän hydrauliikka, Polaris Sportsman 570 (2021-)
Nostosylinterin alakorvake, Polaris Glacier Pro (telat) 

